q es este verd xillon=???
5 participantes
Página 1 de 1.
q es este verd xillon=???
joder en esta administracio nova de foro m'és més perillos mirar-lo a la feina, en este verd-massana q li has posat!
dissimulava mes abans q era gris!!
dissimulava mes abans q era gris!!
Re: q es este verd xillon=???
jajaja ara m sap mal, imagina q hi hagues algu q li moles molt el verd estee! jajaja
Això com va?
Hola,
per fi, avui, m'he registrat... dieu-me lenta, si... Bueno, pos que he entrat aquí i no se com mirar los temes ni res. Que jo sàpigue, etic registrada ja i sóc de l'associació. Que més he de fer?
I també m'agradaria saber com ficar-me un ninotet aquí al costadet com vatros... Bueno, si això, ja ho pregunto a un u atre pel msn.
Gràcies!!!
Rosykiller (Killer looks)
per fi, avui, m'he registrat... dieu-me lenta, si... Bueno, pos que he entrat aquí i no se com mirar los temes ni res. Que jo sàpigue, etic registrada ja i sóc de l'associació. Que més he de fer?
I també m'agradaria saber com ficar-me un ninotet aquí al costadet com vatros... Bueno, si això, ja ho pregunto a un u atre pel msn.
Gràcies!!!
Rosykiller (Killer looks)
i havies de deixar este missatge a l'apartat de la denuncia del verd xillon?? tiaaa cada cosa al seu apartat! jojo!
és que no m'aclarixo! No he trobat cap atre apartat!! Joooo! No m'aclarixo!!!
Ais! k la cap de prensa de l'Omnium no s'aclarixke a un foro super paxanguero no te perdo! jaja! és broma Rosy ;P
no es bromaaaaa jajajaajja
Aqui igual lo q passa esq l'administrador del foro no lha activat com a usuari o ves a saber
Aqui igual lo q passa esq l'administrador del foro no lha activat com a usuari o ves a saber
jm... aposto a que Roser no ho va fer...
per cert, lo de a/a ... que formal, no? xDDDDD
per cert, lo de a/a ... que formal, no? xDDDDD
no ho va fer? i com esq podia deixar missatges aqui a l'apartat del puto verd xillon??
Q per cert, m'agrada els codis en que anem deixant els misstges: que si problemes de registre dins dun tema titulat verd xillon, que si el concert presentacio de lassociacio dins dun tema titulat Abraham Boba....
Per a quan parlessem de peles quin "codi" podriem fer servir? Tio Gilito???
Q per cert, m'agrada els codis en que anem deixant els misstges: que si problemes de registre dins dun tema titulat verd xillon, que si el concert presentacio de lassociacio dins dun tema titulat Abraham Boba....
Per a quan parlessem de peles quin "codi" podriem fer servir? Tio Gilito???
lo de Abraham Boba... es roco, que es un amparrat, se li està pegant algo de abahatar, jajaja. Bé que vaig passar el tema a la seua secció. Este foro és l'unic que poden vore els usuaris no registrats, per això Roser va dixar missatges aquí.
aaaah vale ja ho entenc! Veus com no texplikes... tsk
pos no es mala idea aixo de posar tituls extranys als temes... la putada esq necessitarem una llegenda! jojo
pos no es mala idea aixo de posar tituls extranys als temes... la putada esq necessitarem una llegenda! jojo
Página 1 de 1.